یافتیان, نرگس, پازوکی, لادن. (1400). ارزیابی درک دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دهم رشته ریاضی و فیزیک از شکل‌های هندسی بر اساس نظریه دووال. , 16(2), 153-170. doi: 10.22108/nea.2023.134538.1806
نرگس یافتیان; لادن پازوکی. "ارزیابی درک دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دهم رشته ریاضی و فیزیک از شکل‌های هندسی بر اساس نظریه دووال". , 16, 2, 1400, 153-170. doi: 10.22108/nea.2023.134538.1806
یافتیان, نرگس, پازوکی, لادن. (1400). 'ارزیابی درک دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دهم رشته ریاضی و فیزیک از شکل‌های هندسی بر اساس نظریه دووال', , 16(2), pp. 153-170. doi: 10.22108/nea.2023.134538.1806
یافتیان, نرگس, پازوکی, لادن. ارزیابی درک دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دهم رشته ریاضی و فیزیک از شکل‌های هندسی بر اساس نظریه دووال. , 1400; 16(2): 153-170. doi: 10.22108/nea.2023.134538.1806


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب