حق جو, سعید, ریحانی, ابراهیم. (1401). بررسی چارچوب‌های درک شاگردان از رابطة بین نمودارهای تابع مشتق و ضد مشتق: فراتحلیل کیفی. , 17(1), 59-84. doi: 10.22108/nea.2023.134241.1791
سعید حق جو; ابراهیم ریحانی. "بررسی چارچوب‌های درک شاگردان از رابطة بین نمودارهای تابع مشتق و ضد مشتق: فراتحلیل کیفی". , 17, 1, 1401, 59-84. doi: 10.22108/nea.2023.134241.1791
حق جو, سعید, ریحانی, ابراهیم. (1401). 'بررسی چارچوب‌های درک شاگردان از رابطة بین نمودارهای تابع مشتق و ضد مشتق: فراتحلیل کیفی', , 17(1), pp. 59-84. doi: 10.22108/nea.2023.134241.1791
حق جو, سعید, ریحانی, ابراهیم. بررسی چارچوب‌های درک شاگردان از رابطة بین نمودارهای تابع مشتق و ضد مشتق: فراتحلیل کیفی. , 1401; 17(1): 59-84. doi: 10.22108/nea.2023.134241.1791


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب