براتی ابراهیم زاده, فاطمه, خاکباز, عظیمه سادات. (1401). بررسی چگونگی مواجۀ معلمان دورۀ ابتدایی با رویکرد تلفیقی در کتاب‌های درسی مطالعات ‏اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 17(1), 19-36. doi: 10.22108/nea.2022.134895.1821
فاطمه براتی ابراهیم زاده; عظیمه سادات خاکباز. "بررسی چگونگی مواجۀ معلمان دورۀ ابتدایی با رویکرد تلفیقی در کتاب‌های درسی مطالعات ‏اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 17, 1, 1401, 19-36. doi: 10.22108/nea.2022.134895.1821
براتی ابراهیم زاده, فاطمه, خاکباز, عظیمه سادات. (1401). 'بررسی چگونگی مواجۀ معلمان دورۀ ابتدایی با رویکرد تلفیقی در کتاب‌های درسی مطالعات ‏اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 17(1), pp. 19-36. doi: 10.22108/nea.2022.134895.1821
براتی ابراهیم زاده, فاطمه, خاکباز, عظیمه سادات. بررسی چگونگی مواجۀ معلمان دورۀ ابتدایی با رویکرد تلفیقی در کتاب‌های درسی مطالعات ‏اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 17(1): 19-36. doi: 10.22108/nea.2022.134895.1821


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب