اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,040
تعداد مشاهده مقاله22,365,516
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,808,720
زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عزیزی, شهریار. (1401). استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌سازی و ارزیابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2022.134157.2724
زینب زمانی; محمدعلی بابایی زکلیکی; شهریار عزیزی. "استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌سازی و ارزیابی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1401, -. doi: 10.22108/nmrj.2022.134157.2724
زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عزیزی, شهریار. (1401). 'استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌سازی و ارزیابی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2022.134157.2724
زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عزیزی, شهریار. استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌سازی و ارزیابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2022.134157.2724


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب