زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عزیزی, شهریار. (1402). استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌‌سازی و ارزیابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), 147-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.134157.2724
زینب زمانی; محمدعلی بابایی زکلیکی; شهریار عزیزی. "استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌‌سازی و ارزیابی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 1, 1402, 147-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.134157.2724
زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عزیزی, شهریار. (1402). 'استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌‌سازی و ارزیابی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), pp. 147-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.134157.2724
زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عزیزی, شهریار. استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌‌سازی و ارزیابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(1): 147-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.134157.2724


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب