فارغ, فهیمه, زارع مهرجردی, یحیی, اولیا, محمد صالح. (1401). بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتری با استفاده از رویکردهای دلفی فازی و پویایی‌شناسی ‎‍سیستم. , 13(4), 1-38. doi: 10.22108/pom.2022.133407.1440
فهیمه فارغ; یحیی زارع مهرجردی; محمد صالح اولیا. "بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتری با استفاده از رویکردهای دلفی فازی و پویایی‌شناسی ‎‍سیستم". , 13, 4, 1401, 1-38. doi: 10.22108/pom.2022.133407.1440
فارغ, فهیمه, زارع مهرجردی, یحیی, اولیا, محمد صالح. (1401). 'بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتری با استفاده از رویکردهای دلفی فازی و پویایی‌شناسی ‎‍سیستم', , 13(4), pp. 1-38. doi: 10.22108/pom.2022.133407.1440
فارغ, فهیمه, زارع مهرجردی, یحیی, اولیا, محمد صالح. بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتری با استفاده از رویکردهای دلفی فازی و پویایی‌شناسی ‎‍سیستم. , 1401; 13(4): 1-38. doi: 10.22108/pom.2022.133407.1440


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب