سهمانی اصل, محمد علی, نصیری‌فر, هاشم, ویسی حصار, ثریا. (1400). تأثیر رقابت در بازار محصول بر ارتباط بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اهرم مالی شرکت‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(4), 93-114. doi: 10.22108/far.2022.133477.1880
محمد علی سهمانی اصل; هاشم نصیری‌فر; ثریا ویسی حصار. "تأثیر رقابت در بازار محصول بر ارتباط بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اهرم مالی شرکت‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 4, 1400, 93-114. doi: 10.22108/far.2022.133477.1880
سهمانی اصل, محمد علی, نصیری‌فر, هاشم, ویسی حصار, ثریا. (1400). 'تأثیر رقابت در بازار محصول بر ارتباط بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اهرم مالی شرکت‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(4), pp. 93-114. doi: 10.22108/far.2022.133477.1880
سهمانی اصل, محمد علی, نصیری‌فر, هاشم, ویسی حصار, ثریا. تأثیر رقابت در بازار محصول بر ارتباط بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اهرم مالی شرکت‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 13(4): 93-114. doi: 10.22108/far.2022.133477.1880


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب