Soodmand Afshar, Hassan, Jamshidi, Batool. (1401). EFL Learners’ Language Learning Strategy Use, Instrumental Motivation, Self-efficacy, Self-regulation, Autonomy, and L2 Achievement: A SEM Analysis. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 133-160. doi: 10.22108/are.2022.133123.1880
Hassan Soodmand Afshar; Batool Jamshidi. "EFL Learners’ Language Learning Strategy Use, Instrumental Motivation, Self-efficacy, Self-regulation, Autonomy, and L2 Achievement: A SEM Analysis". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1401, 133-160. doi: 10.22108/are.2022.133123.1880
Soodmand Afshar, Hassan, Jamshidi, Batool. (1401). 'EFL Learners’ Language Learning Strategy Use, Instrumental Motivation, Self-efficacy, Self-regulation, Autonomy, and L2 Achievement: A SEM Analysis', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 133-160. doi: 10.22108/are.2022.133123.1880
Soodmand Afshar, Hassan, Jamshidi, Batool. EFL Learners’ Language Learning Strategy Use, Instrumental Motivation, Self-efficacy, Self-regulation, Autonomy, and L2 Achievement: A SEM Analysis. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 11(4): 133-160. doi: 10.22108/are.2022.133123.1880


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب