اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,860
تعداد مشاهده مقاله27,788,956
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,094,153
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. (1401). Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Masoud Azizi; Majid Nemati. "Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 3, 1401, 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. (1401). 'Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), pp. 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 11(3): 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب