اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,306,672
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,795,287
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. (1401). Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Masoud Azizi; Majid Nemati. "Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 3, 1401, 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. (1401). 'Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), pp. 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 11(3): 121-142. doi: 10.22108/are.2022.131955.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب