حسینی, سید عابد. (1402). تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14(1), 135-150. doi: 10.22108/isee.2022.130154.1503
سید عابد حسینی. "تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14, 1, 1402, 135-150. doi: 10.22108/isee.2022.130154.1503
حسینی, سید عابد. (1402). 'تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14(1), pp. 135-150. doi: 10.22108/isee.2022.130154.1503
حسینی, سید عابد. تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 14(1): 135-150. doi: 10.22108/isee.2022.130154.1503


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب