اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,386
تعداد مقالات11,416
تعداد مشاهده مقاله18,685,071
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,982,704
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. (1401). بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
منیژه بحرینی زاد; مرجان عصار; مجید اسماعیل پور. "بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. (1401). 'بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.