اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,306,843
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,795,316
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. (1401). بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
منیژه بحرینی زاد; مرجان عصار; مجید اسماعیل پور. "بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. (1401). 'بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519
بحرینی زاد, منیژه, عصار, مرجان, اسماعیل پور, مجید. بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2021.130039.2519


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب