اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,306,683
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,795,289
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. (1401). بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
محسن نظری; علی شجاع; هانیه فتحی. "بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. (1401). 'بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب