اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,595
تعداد مقالات12,973
تعداد مشاهده مقاله28,319,869
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,301,778
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. (1401). بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
محسن نظری; علی شجاع; هانیه فتحی. "بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. (1401). 'بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب