اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,386
تعداد مقالات11,421
تعداد مشاهده مقاله18,691,215
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,984,053
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. (1401). بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
محسن نظری; علی شجاع; هانیه فتحی. "بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. (1401). 'بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.