نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. (1401). بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
محسن نظری; علی شجاع; هانیه فتحی. "بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 1, 1401, 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. (1401). 'بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(1), pp. 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555
نظری, محسن, شجاع, علی, فتحی, هانیه. بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(1): 109-128. doi: 10.22108/NMRJ.2022.130836.2555


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب