علوی, سمیه, ابوطالبی, سمیرا. (1400). ارزیابی عملکرد بانک‌ها در رسیدگی به شکایات مشتری از منظرISO 10002 در شرایط Covid 19 با بکارگیری تحلیل پوششی داده ها. , 12(4), 1-20. doi: 10.22108/jpom.2021.128382.1368
سمیه علوی; سمیرا ابوطالبی. "ارزیابی عملکرد بانک‌ها در رسیدگی به شکایات مشتری از منظرISO 10002 در شرایط Covid 19 با بکارگیری تحلیل پوششی داده ها". , 12, 4, 1400, 1-20. doi: 10.22108/jpom.2021.128382.1368
علوی, سمیه, ابوطالبی, سمیرا. (1400). 'ارزیابی عملکرد بانک‌ها در رسیدگی به شکایات مشتری از منظرISO 10002 در شرایط Covid 19 با بکارگیری تحلیل پوششی داده ها', , 12(4), pp. 1-20. doi: 10.22108/jpom.2021.128382.1368
علوی, سمیه, ابوطالبی, سمیرا. ارزیابی عملکرد بانک‌ها در رسیدگی به شکایات مشتری از منظرISO 10002 در شرایط Covid 19 با بکارگیری تحلیل پوششی داده ها. , 1400; 12(4): 1-20. doi: 10.22108/jpom.2021.128382.1368


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب