اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,513
تعداد مقالات12,469
تعداد مشاهده مقاله24,696,100
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,424,777
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. (1400). Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Salah Addin Rahimi; Seyyed Ayatollah Razmjoo. "Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1400, 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. (1400). 'Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 10(4): 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب