اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,411
تعداد مقالات11,628
تعداد مشاهده مقاله19,533,330
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,234,330
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. (1400). Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Salah Addin Rahimi; Seyyed Ayatollah Razmjoo. "Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1400, 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. (1400). 'Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 10(4): 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.