Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. (1400). Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Salah Addin Rahimi; Seyyed Ayatollah Razmjoo. "Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1400, 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. (1400). 'Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 10(4): 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب