مطیعی, محسن, خانی, امیر محمد. (1400). تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), 174-147. doi: 10.22108/nmrj.2021.126510.2325
محسن مطیعی; امیر محمد خانی. "تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 3, 1400, 174-147. doi: 10.22108/nmrj.2021.126510.2325
مطیعی, محسن, خانی, امیر محمد. (1400). 'تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), pp. 174-147. doi: 10.22108/nmrj.2021.126510.2325
مطیعی, محسن, خانی, امیر محمد. تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(3): 174-147. doi: 10.22108/nmrj.2021.126510.2325


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب