اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,514
تعداد مقالات12,479
تعداد مشاهده مقاله24,743,925
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,434,047
مطیعی, محسن, خانی, امیر محمد. (1400). تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), 174-147. doi: 10.22108/nmrj.2021.126510.2325
محسن مطیعی; امیر محمد خانی. "تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 3, 1400, 174-147. doi: 10.22108/nmrj.2021.126510.2325
مطیعی, محسن, خانی, امیر محمد. (1400). 'تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), pp. 174-147. doi: 10.22108/nmrj.2021.126510.2325
مطیعی, محسن, خانی, امیر محمد. تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(3): 174-147. doi: 10.22108/nmrj.2021.126510.2325


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب