اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,276,169
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,788,131
عزیزی نیا, مریم, ابراهیم‌زاده, رضا, صادقی, مهرداد. (1400). مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), 196-175. doi: 10.22108/nmrj.2021.128247.2418
مریم عزیزی نیا; رضا ابراهیم‌زاده; مهرداد صادقی. "مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 3, 1400, 196-175. doi: 10.22108/nmrj.2021.128247.2418
عزیزی نیا, مریم, ابراهیم‌زاده, رضا, صادقی, مهرداد. (1400). 'مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), pp. 196-175. doi: 10.22108/nmrj.2021.128247.2418
عزیزی نیا, مریم, ابراهیم‌زاده, رضا, صادقی, مهرداد. مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(3): 196-175. doi: 10.22108/nmrj.2021.128247.2418


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب