عزیزی نیا, مریم, ابراهیم‌زاده, رضا, صادقی, مهرداد. (1400). مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب. , 11(3), 196-175. doi: 10.22108/nmrj.2021.128247.2418
مریم عزیزی نیا; رضا ابراهیم‌زاده; مهرداد صادقی. "مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب". , 11, 3, 1400, 196-175. doi: 10.22108/nmrj.2021.128247.2418
عزیزی نیا, مریم, ابراهیم‌زاده, رضا, صادقی, مهرداد. (1400). 'مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب', , 11(3), pp. 196-175. doi: 10.22108/nmrj.2021.128247.2418
عزیزی نیا, مریم, ابراهیم‌زاده, رضا, صادقی, مهرداد. مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب. , 1400; 11(3): 196-175. doi: 10.22108/nmrj.2021.128247.2418


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب