مزارعی, سجاد, عسکری فر, کاظم, نیکبخت, امین. (1400). بررسی نقش تعدیل‌گری دانش و درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر رابطۀ محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), 110-93. doi: 10.22108/nmrj.2021.126069.2304
سجاد مزارعی; کاظم عسکری فر; امین نیکبخت. "بررسی نقش تعدیل‌گری دانش و درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر رابطۀ محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 3, 1400, 110-93. doi: 10.22108/nmrj.2021.126069.2304
مزارعی, سجاد, عسکری فر, کاظم, نیکبخت, امین. (1400). 'بررسی نقش تعدیل‌گری دانش و درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر رابطۀ محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), pp. 110-93. doi: 10.22108/nmrj.2021.126069.2304
مزارعی, سجاد, عسکری فر, کاظم, نیکبخت, امین. بررسی نقش تعدیل‌گری دانش و درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر رابطۀ محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(3): 110-93. doi: 10.22108/nmrj.2021.126069.2304


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب