اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,395
تعداد مقالات11,510
تعداد مشاهده مقاله19,092,750
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,112,227
Tavakoli, Elaheh. (1400). Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), 105-135. doi: 10.22108/are.2021.125221.1632
Elaheh Tavakoli. "Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 3, 1400, 105-135. doi: 10.22108/are.2021.125221.1632
Tavakoli, Elaheh. (1400). 'Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), pp. 105-135. doi: 10.22108/are.2021.125221.1632
Tavakoli, Elaheh. Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 10(3): 105-135. doi: 10.22108/are.2021.125221.1632


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.