اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,560,588
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,361,435
امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. (1400). تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
مقداد امینیان; سید محمد باقری; مهدی روح الامینی. "تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1400, 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. (1400). 'تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(2): 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب