اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,407
تعداد مقالات11,615
تعداد مشاهده مقاله19,488,459
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,224,339
امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. (1400). تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
مقداد امینیان; سید محمد باقری; مهدی روح الامینی. "تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1400, 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. (1400). 'تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(2): 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.