فیض, داود, کلوشانی, معین, دانش فر, سالار, احدی, سارا. (1400). تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 133-150. doi: 10.22108/nmrj.2021.125741.2279
داود فیض; معین کلوشانی; سالار دانش فر; سارا احدی. "تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1400, 133-150. doi: 10.22108/nmrj.2021.125741.2279
فیض, داود, کلوشانی, معین, دانش فر, سالار, احدی, سارا. (1400). 'تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 133-150. doi: 10.22108/nmrj.2021.125741.2279
فیض, داود, کلوشانی, معین, دانش فر, سالار, احدی, سارا. تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(2): 133-150. doi: 10.22108/nmrj.2021.125741.2279


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب