امری اسرمی, محمد, آقایی, محمدعلی. (1400). تأثیر استراتژی تجاری بر رابطه خطی و غیرخطی مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میزان و پایداری سود تقسیمی شرکت. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), 109-128. doi: 10.22108/far.2021.123513.1645
محمد امری اسرمی; محمدعلی آقایی. "تأثیر استراتژی تجاری بر رابطه خطی و غیرخطی مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میزان و پایداری سود تقسیمی شرکت". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 1, 1400, 109-128. doi: 10.22108/far.2021.123513.1645
امری اسرمی, محمد, آقایی, محمدعلی. (1400). 'تأثیر استراتژی تجاری بر رابطه خطی و غیرخطی مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میزان و پایداری سود تقسیمی شرکت', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(1), pp. 109-128. doi: 10.22108/far.2021.123513.1645
امری اسرمی, محمد, آقایی, محمدعلی. تأثیر استراتژی تجاری بر رابطه خطی و غیرخطی مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میزان و پایداری سود تقسیمی شرکت. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 13(1): 109-128. doi: 10.22108/far.2021.123513.1645


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب