طرخان, رضا علی, مصطفوی, زینب. (1399). ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15(2), 113-136. doi: 10.22108/nea.2021.116797.1365
رضا علی طرخان; زینب مصطفوی. "ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15, 2, 1399, 113-136. doi: 10.22108/nea.2021.116797.1365
طرخان, رضا علی, مصطفوی, زینب. (1399). 'ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15(2), pp. 113-136. doi: 10.22108/nea.2021.116797.1365
طرخان, رضا علی, مصطفوی, زینب. ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 15(2): 113-136. doi: 10.22108/nea.2021.116797.1365


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب