اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,472
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,271,382
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,787,052
گوگانی, داود, ایمان زاده, علی, رنجدوست, شهرام. (1399). طراحی مدل مفهومی و تعیین اثربخشی آموزش مطالعات اجتماعی خدمتمحور براساس الگوی IPARD بر مهارت‌های یادگیری خدمتمحور دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15(2), 97-112. doi: 10.22108/nea.2021.125523.1545
داود گوگانی; علی ایمان زاده; شهرام رنجدوست. "طراحی مدل مفهومی و تعیین اثربخشی آموزش مطالعات اجتماعی خدمتمحور براساس الگوی IPARD بر مهارت‌های یادگیری خدمتمحور دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15, 2, 1399, 97-112. doi: 10.22108/nea.2021.125523.1545
گوگانی, داود, ایمان زاده, علی, رنجدوست, شهرام. (1399). 'طراحی مدل مفهومی و تعیین اثربخشی آموزش مطالعات اجتماعی خدمتمحور براساس الگوی IPARD بر مهارت‌های یادگیری خدمتمحور دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15(2), pp. 97-112. doi: 10.22108/nea.2021.125523.1545
گوگانی, داود, ایمان زاده, علی, رنجدوست, شهرام. طراحی مدل مفهومی و تعیین اثربخشی آموزش مطالعات اجتماعی خدمتمحور براساس الگوی IPARD بر مهارت‌های یادگیری خدمتمحور دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 15(2): 97-112. doi: 10.22108/nea.2021.125523.1545


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب