اعتباری, مهدی, نادری بنی, محمود, الحسینی المدرسی, سید مهدی, صادقی, حجت الله. (1400). تحلیل نقش تعدیل‌گری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی. , 11(2), 198-169. doi: 10.22108/nmrj.2021.126157.2311
مهدی اعتباری; محمود نادری بنی; سید مهدی الحسینی المدرسی; حجت الله صادقی. "تحلیل نقش تعدیل‌گری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی". , 11, 2, 1400, 198-169. doi: 10.22108/nmrj.2021.126157.2311
اعتباری, مهدی, نادری بنی, محمود, الحسینی المدرسی, سید مهدی, صادقی, حجت الله. (1400). 'تحلیل نقش تعدیل‌گری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی', , 11(2), pp. 198-169. doi: 10.22108/nmrj.2021.126157.2311
اعتباری, مهدی, نادری بنی, محمود, الحسینی المدرسی, سید مهدی, صادقی, حجت الله. تحلیل نقش تعدیل‌گری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی. , 1400; 11(2): 198-169. doi: 10.22108/nmrj.2021.126157.2311


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب