امینی, علیرضا, نکویی زاده, مریم. (1400). بازاریابی سینما: قصد رفتاری و فداکاری متأثر از کیفیت ادراکشده و رضایت تماشاگران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 27-44. doi: 10.22108/nmrj.2021.124898.2232
علیرضا امینی; مریم نکویی زاده. "بازاریابی سینما: قصد رفتاری و فداکاری متأثر از کیفیت ادراکشده و رضایت تماشاگران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1400, 27-44. doi: 10.22108/nmrj.2021.124898.2232
امینی, علیرضا, نکویی زاده, مریم. (1400). 'بازاریابی سینما: قصد رفتاری و فداکاری متأثر از کیفیت ادراکشده و رضایت تماشاگران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 27-44. doi: 10.22108/nmrj.2021.124898.2232
امینی, علیرضا, نکویی زاده, مریم. بازاریابی سینما: قصد رفتاری و فداکاری متأثر از کیفیت ادراکشده و رضایت تماشاگران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(2): 27-44. doi: 10.22108/nmrj.2021.124898.2232


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب