عزیزی, شهریار, آداک, شبنم, عیوضی نژاد, سلمان. (1400). اثر راهبرد‌های بازیابی، زمان بازیابی و جایگاه سازمانی بازیابی‌کننده در شکست‌های ناشی از کارکنان بر رفتار پس از خرید مشتری. , 12(1), 57-76. doi: 10.22108/jpom.2021.125967.1302
شهریار عزیزی; شبنم آداک; سلمان عیوضی نژاد. "اثر راهبرد‌های بازیابی، زمان بازیابی و جایگاه سازمانی بازیابی‌کننده در شکست‌های ناشی از کارکنان بر رفتار پس از خرید مشتری". , 12, 1, 1400, 57-76. doi: 10.22108/jpom.2021.125967.1302
عزیزی, شهریار, آداک, شبنم, عیوضی نژاد, سلمان. (1400). 'اثر راهبرد‌های بازیابی، زمان بازیابی و جایگاه سازمانی بازیابی‌کننده در شکست‌های ناشی از کارکنان بر رفتار پس از خرید مشتری', , 12(1), pp. 57-76. doi: 10.22108/jpom.2021.125967.1302
عزیزی, شهریار, آداک, شبنم, عیوضی نژاد, سلمان. اثر راهبرد‌های بازیابی، زمان بازیابی و جایگاه سازمانی بازیابی‌کننده در شکست‌های ناشی از کارکنان بر رفتار پس از خرید مشتری. , 1400; 12(1): 57-76. doi: 10.22108/jpom.2021.125967.1302


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب