ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی. (1400). مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی. , 11(2), 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2021.123556.2158
وحید ناصحی فر; زهره دهدشتی شاهرخ; محمود محمدیان; مصطفی اله وردی. "مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی". , 11, 2, 1400, 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2021.123556.2158
ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی. (1400). 'مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی', , 11(2), pp. 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2021.123556.2158
ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی. مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی. , 1400; 11(2): 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2021.123556.2158


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب