اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,625
تعداد مشاهده مقاله25,887,095
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,672,190
باشکوه اجیرلو, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. (1400). تأثیر قابلیت‌های بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکت‌های فعال در صنایع داخل کشور). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 113-132. doi: 10.22108/nmrj.2021.124782.2224
محمد باشکوه اجیرلو; ناصر سیف اللهی; الله یار بیگی فیروزی. "تأثیر قابلیت‌های بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکت‌های فعال در صنایع داخل کشور)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1400, 113-132. doi: 10.22108/nmrj.2021.124782.2224
باشکوه اجیرلو, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. (1400). 'تأثیر قابلیت‌های بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکت‌های فعال در صنایع داخل کشور)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 113-132. doi: 10.22108/nmrj.2021.124782.2224
باشکوه اجیرلو, محمد, سیف اللهی, ناصر, بیگی فیروزی, الله یار. تأثیر قابلیت‌های بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکت‌های فعال در صنایع داخل کشور). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(2): 113-132. doi: 10.22108/nmrj.2021.124782.2224


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب