اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,510
تعداد مقالات12,450
تعداد مشاهده مقاله24,649,432
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,413,121
حقیقی‌نسب, منیژه, کامیابی, راضیه. (1399). ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 151-172. doi: 10.22108/nmrj.2020.122898.2114
منیژه حقیقی‌نسب; راضیه کامیابی. "ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 151-172. doi: 10.22108/nmrj.2020.122898.2114
حقیقی‌نسب, منیژه, کامیابی, راضیه. (1399). 'ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 151-172. doi: 10.22108/nmrj.2020.122898.2114
حقیقی‌نسب, منیژه, کامیابی, راضیه. ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 151-172. doi: 10.22108/nmrj.2020.122898.2114


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب