اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,514
تعداد مقالات12,490
تعداد مشاهده مقاله24,769,831
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,438,803
موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. (1399). تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
سیدمحسن موسوی; سید فتح الله امیری عقدایی. "تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. (1399). 'تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب