موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. (1399). تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری. , 10(4), 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
سیدمحسن موسوی; سید فتح الله امیری عقدایی. "تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری". , 10, 4, 1399, 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. (1399). 'تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری', , 10(4), pp. 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری. , 1399; 10(4): 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب