اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,845
تعداد مشاهده مقاله27,697,377
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,059,716
Nowruzi, Majid, Amerian, Majid, Yazdani, Hooshang, Mohammadi, Alimohammad. (1399). The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 477-502. doi: 10.22108/are.2020.120578.1516
Majid Nowruzi; Majid Amerian; Hooshang Yazdani; Alimohammad Mohammadi. "The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1399, 477-502. doi: 10.22108/are.2020.120578.1516
Nowruzi, Majid, Amerian, Majid, Yazdani, Hooshang, Mohammadi, Alimohammad. (1399). 'The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 477-502. doi: 10.22108/are.2020.120578.1516
Nowruzi, Majid, Amerian, Majid, Yazdani, Hooshang, Mohammadi, Alimohammad. The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 9(4): 477-502. doi: 10.22108/are.2020.120578.1516


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب