اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,514
تعداد مقالات12,478
تعداد مشاهده مقاله24,739,345
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,433,055
Nowruzi, Majid, Amerian, Majid, Yazdani, Hooshang, Mohammadi, Alimohammad. (1399). The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 477-502. doi: 10.22108/are.2020.120578.1516
Majid Nowruzi; Majid Amerian; Hooshang Yazdani; Alimohammad Mohammadi. "The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1399, 477-502. doi: 10.22108/are.2020.120578.1516
Nowruzi, Majid, Amerian, Majid, Yazdani, Hooshang, Mohammadi, Alimohammad. (1399). 'The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 477-502. doi: 10.22108/are.2020.120578.1516
Nowruzi, Majid, Amerian, Majid, Yazdani, Hooshang, Mohammadi, Alimohammad. The Relationship between Graded and Tested Achievement: Do Gender and Proficiency Level Make a Difference?. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 9(4): 477-502. doi: 10.22108/are.2020.120578.1516


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب