عابدین, بهاره, حقیقی نسب, منیژه, حسینی, سید سمیه. (1399). تبیین رابطة ارزش ادراک‌شدة مصرف‌کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران. , 10(2), 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.120942.1991
بهاره عابدین; منیژه حقیقی نسب; سید سمیه حسینی. "تبیین رابطة ارزش ادراک‌شدة مصرف‌کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران". , 10, 2, 1399, 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.120942.1991
عابدین, بهاره, حقیقی نسب, منیژه, حسینی, سید سمیه. (1399). 'تبیین رابطة ارزش ادراک‌شدة مصرف‌کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران', , 10(2), pp. 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.120942.1991
عابدین, بهاره, حقیقی نسب, منیژه, حسینی, سید سمیه. تبیین رابطة ارزش ادراک‌شدة مصرف‌کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران. , 1399; 10(2): 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.120942.1991


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب