اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, لاکانی, رضا. (1399). بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏. , 10(2), 129-152. doi: 10.22108/nmrj.2020.123156.2130
محسن اکبری; مصطفی ابراهیم پور ازبری; رضا لاکانی. "بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏". , 10, 2, 1399, 129-152. doi: 10.22108/nmrj.2020.123156.2130
اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, لاکانی, رضا. (1399). 'بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏', , 10(2), pp. 129-152. doi: 10.22108/nmrj.2020.123156.2130
اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, لاکانی, رضا. بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏. , 1399; 10(2): 129-152. doi: 10.22108/nmrj.2020.123156.2130


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب