اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,513
تعداد مقالات12,475
تعداد مشاهده مقاله24,708,974
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,427,810
اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, لاکانی, رضا. (1399). بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), 129-152. doi: 10.22108/nmrj.2020.123156.2130
محسن اکبری; مصطفی ابراهیم پور ازبری; رضا لاکانی. "بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 2, 1399, 129-152. doi: 10.22108/nmrj.2020.123156.2130
اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, لاکانی, رضا. (1399). 'بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), pp. 129-152. doi: 10.22108/nmrj.2020.123156.2130
اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, لاکانی, رضا. بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‏موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‏. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(2): 129-152. doi: 10.22108/nmrj.2020.123156.2130


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب