محمدشفیعی, مجید, سیفی, محسن, یزدی, اعظم. (1399). پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 129-146. doi: 10.22108/nmrj.2020.119912.1933
مجید محمدشفیعی; محسن سیفی; اعظم یزدی. "پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 129-146. doi: 10.22108/nmrj.2020.119912.1933
محمدشفیعی, مجید, سیفی, محسن, یزدی, اعظم. (1399). 'پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 129-146. doi: 10.22108/nmrj.2020.119912.1933
محمدشفیعی, مجید, سیفی, محسن, یزدی, اعظم. پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 129-146. doi: 10.22108/nmrj.2020.119912.1933


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب