رضوانی, مهران, رضائی, مرضیه, تنهاپور, کوروش. (1399). مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 63-82. doi: 10.22108/nmrj.2020.117442.1761
مهران رضوانی; مرضیه رضائی; کوروش تنهاپور. "مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 63-82. doi: 10.22108/nmrj.2020.117442.1761
رضوانی, مهران, رضائی, مرضیه, تنهاپور, کوروش. (1399). 'مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 63-82. doi: 10.22108/nmrj.2020.117442.1761
رضوانی, مهران, رضائی, مرضیه, تنهاپور, کوروش. مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 63-82. doi: 10.22108/nmrj.2020.117442.1761


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب