فلاح, محسن, حق شناس کاشانی, فریده, رضائیان, علی. (1399). طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی. , 10(1), 17-38. doi: 10.22108/nmrj.2020.118525.1828
محسن فلاح; فریده حق شناس کاشانی; علی رضائیان. "طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی". , 10, 1, 1399, 17-38. doi: 10.22108/nmrj.2020.118525.1828
فلاح, محسن, حق شناس کاشانی, فریده, رضائیان, علی. (1399). 'طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی', , 10(1), pp. 17-38. doi: 10.22108/nmrj.2020.118525.1828
فلاح, محسن, حق شناس کاشانی, فریده, رضائیان, علی. طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی. , 1399; 10(1): 17-38. doi: 10.22108/nmrj.2020.118525.1828


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب