اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,219
تعداد مقالات10,088
تعداد مشاهده مقاله12,585,230
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,600,912
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. (1399). عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
نادر جعفری‌ هفتخوانی; حسنعلی محسنی. "عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. (1399). 'عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.