اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,510
تعداد مقالات12,450
تعداد مشاهده مقاله24,650,930
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,413,303
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. (1399). عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
نادر جعفری‌ هفتخوانی; حسنعلی محسنی. "عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. (1399). 'عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب