باقری چاروک, آتنا, توحیدی, افسانه, تجربه کار, مهشید. (1398). تاثیر خودتعیین‌گری، سازگاری تحصیلی، و مثبت‌اندیشی بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری اهداف پیشرفت. , 5(2), 65-84. doi: 10.22108/ppls.2019.117257.1748
آتنا باقری چاروک; افسانه توحیدی; مهشید تجربه کار. "تاثیر خودتعیین‌گری، سازگاری تحصیلی، و مثبت‌اندیشی بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری اهداف پیشرفت". , 5, 2, 1398, 65-84. doi: 10.22108/ppls.2019.117257.1748
باقری چاروک, آتنا, توحیدی, افسانه, تجربه کار, مهشید. (1398). 'تاثیر خودتعیین‌گری، سازگاری تحصیلی، و مثبت‌اندیشی بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری اهداف پیشرفت', , 5(2), pp. 65-84. doi: 10.22108/ppls.2019.117257.1748
باقری چاروک, آتنا, توحیدی, افسانه, تجربه کار, مهشید. تاثیر خودتعیین‌گری، سازگاری تحصیلی، و مثبت‌اندیشی بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری اهداف پیشرفت. , 1398; 5(2): 65-84. doi: 10.22108/ppls.2019.117257.1748


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب