اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,514
تعداد مقالات12,490
تعداد مشاهده مقاله24,777,099
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,440,131
Farokhipour, Sajjad, Rafiei, Mohsen, Sharyfi, Masomeh. (1398). Using Dynamic Intervention for Promoting Reading Fluency of Quranic Learners in Qum: A Comparative Study of Old and New Approaches. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), 93-102. doi: 10.22108/nrgs.2019.116585.1409
Sajjad Farokhipour; Mohsen Rafiei; Masomeh Sharyfi. "Using Dynamic Intervention for Promoting Reading Fluency of Quranic Learners in Qum: A Comparative Study of Old and New Approaches". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 1, 1398, 93-102. doi: 10.22108/nrgs.2019.116585.1409
Farokhipour, Sajjad, Rafiei, Mohsen, Sharyfi, Masomeh. (1398). 'Using Dynamic Intervention for Promoting Reading Fluency of Quranic Learners in Qum: A Comparative Study of Old and New Approaches', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), pp. 93-102. doi: 10.22108/nrgs.2019.116585.1409
Farokhipour, Sajjad, Rafiei, Mohsen, Sharyfi, Masomeh. Using Dynamic Intervention for Promoting Reading Fluency of Quranic Learners in Qum: A Comparative Study of Old and New Approaches. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 8(1): 93-102. doi: 10.22108/nrgs.2019.116585.1409


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب