امیرالسادات, نسیم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. (1398). شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران. , 9(2), 53-76. doi: 10.22108/nmrj.2019.115937.1656
نسیم امیرالسادات; میثم شفیعی; بهمن حاجی پور; مرتضی سلطانی. "شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران". , 9, 2, 1398, 53-76. doi: 10.22108/nmrj.2019.115937.1656
امیرالسادات, نسیم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. (1398). 'شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران', , 9(2), pp. 53-76. doi: 10.22108/nmrj.2019.115937.1656
امیرالسادات, نسیم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران. , 1398; 9(2): 53-76. doi: 10.22108/nmrj.2019.115937.1656


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب