اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,191
تعداد مقالات9,901
تعداد مشاهده مقاله11,908,730
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,451,169
زمانی قلعه میرزمانی, سمیه, کاظمی, علی, شاهین, آرش, کشتی آرای, نرگس. (1397). ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), 117-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.105204.1325
سمیه زمانی قلعه میرزمانی; علی کاظمی; آرش شاهین; نرگس کشتی آرای. "ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 1, 1397, 117-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.105204.1325
زمانی قلعه میرزمانی, سمیه, کاظمی, علی, شاهین, آرش, کشتی آرای, نرگس. (1397). 'ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), pp. 117-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.105204.1325
زمانی قلعه میرزمانی, سمیه, کاظمی, علی, شاهین, آرش, کشتی آرای, نرگس. ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(1): 117-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.105204.1325


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.