سلطانی, اصغر. (1396). از فنی‌گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت‌ در نظریة برنامة درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 1-20. doi: 10.22108/nea.2018.96148.0
اصغر سلطانی. "از فنی‌گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت‌ در نظریة برنامة درسی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1396, 1-20. doi: 10.22108/nea.2018.96148.0
سلطانی, اصغر. (1396). 'از فنی‌گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت‌ در نظریة برنامة درسی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 1-20. doi: 10.22108/nea.2018.96148.0
سلطانی, اصغر. از فنی‌گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت‌ در نظریة برنامة درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 12(2): 1-20. doi: 10.22108/nea.2018.96148.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب