اخوان خرازیان, مریم, شریفی الحسینی, سید هادی. (1396). شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 41-56. doi: 10.22108/nmrj.2017.106583.1418
مریم اخوان خرازیان; سید هادی شریفی الحسینی. "شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 41-56. doi: 10.22108/nmrj.2017.106583.1418
اخوان خرازیان, مریم, شریفی الحسینی, سید هادی. (1396). 'شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 41-56. doi: 10.22108/nmrj.2017.106583.1418
اخوان خرازیان, مریم, شریفی الحسینی, سید هادی. شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 41-56. doi: 10.22108/nmrj.2017.106583.1418


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب