غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. (1396). تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
امیر غفوریان شاگردی; بهناز دانشمند; امید بهبودی. "تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1396, 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. (1396). 'تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(3): 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب