تقوی, هادی, جعفری, سید محمدباقر, موسوی ثانی باغسیاهی, سیدمرتضی. (1396). تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه. , 7(2), 167-192. doi: 10.22108/nmrj.2017.21804
هادی تقوی; سید محمدباقر جعفری; سیدمرتضی موسوی ثانی باغسیاهی. "تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه". , 7, 2, 1396, 167-192. doi: 10.22108/nmrj.2017.21804
تقوی, هادی, جعفری, سید محمدباقر, موسوی ثانی باغسیاهی, سیدمرتضی. (1396). 'تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه', , 7(2), pp. 167-192. doi: 10.22108/nmrj.2017.21804
تقوی, هادی, جعفری, سید محمدباقر, موسوی ثانی باغسیاهی, سیدمرتضی. تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه. , 1396; 7(2): 167-192. doi: 10.22108/nmrj.2017.21804


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب