کیماسی, مسعود, صارمی, نرگس. (1396). ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 79-92. doi: 10.22108/nmrj.2017.21799
مسعود کیماسی; نرگس صارمی. "ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 79-92. doi: 10.22108/nmrj.2017.21799
کیماسی, مسعود, صارمی, نرگس. (1396). 'ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 79-92. doi: 10.22108/nmrj.2017.21799
کیماسی, مسعود, صارمی, نرگس. ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 79-92. doi: 10.22108/nmrj.2017.21799


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب