شعبانی نشتایی, میترا, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. (1396). نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول. , 7(2), 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2017.21797
میترا شعبانی نشتایی; کامبیز حیدر زاده هنزایی; یزدان منصوریان. "نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول". , 7, 2, 1396, 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2017.21797
شعبانی نشتایی, میترا, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. (1396). 'نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول', , 7(2), pp. 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2017.21797
شعبانی نشتایی, میترا, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول. , 1396; 7(2): 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2017.21797


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب