شعبانی نشتایی, میترا, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. (1396). نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2017.21797
میترا شعبانی نشتایی; کامبیز حیدر زاده هنزایی; یزدان منصوریان. "نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2017.21797
شعبانی نشتایی, میترا, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. (1396). 'نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2017.21797
شعبانی نشتایی, میترا, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, منصوریان, یزدان. نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 43-62. doi: 10.22108/nmrj.2017.21797


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب