نیکدل, فریبرز, کوهستانی, زهرا. (1396). نقش واسطه‌ای باورهای هوشی در تأثیر الگوهای ارتباطی خانواده بر خودناتوان‌سازی تحصیلی دانش آموزان دبیرستان. , 12(1), 130-151. doi: 10.22108/nea.2017.21755
فریبرز نیکدل; زهرا کوهستانی. "نقش واسطه‌ای باورهای هوشی در تأثیر الگوهای ارتباطی خانواده بر خودناتوان‌سازی تحصیلی دانش آموزان دبیرستان". , 12, 1, 1396, 130-151. doi: 10.22108/nea.2017.21755
نیکدل, فریبرز, کوهستانی, زهرا. (1396). 'نقش واسطه‌ای باورهای هوشی در تأثیر الگوهای ارتباطی خانواده بر خودناتوان‌سازی تحصیلی دانش آموزان دبیرستان', , 12(1), pp. 130-151. doi: 10.22108/nea.2017.21755
نیکدل, فریبرز, کوهستانی, زهرا. نقش واسطه‌ای باورهای هوشی در تأثیر الگوهای ارتباطی خانواده بر خودناتوان‌سازی تحصیلی دانش آموزان دبیرستان. , 1396; 12(1): 130-151. doi: 10.22108/nea.2017.21755


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب