آقابابایی, احسان, کیانپور, مسعود. (1396). بازنمایی کالایی‏‌شدن احساسات در روابط اجتماعی (مورد مطالعه: فیلم سینمایی آرایش غلیظ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 28(4), 19-30. doi: 10.22108/jas.2017.21736
احسان آقابابایی; مسعود کیانپور. "بازنمایی کالایی‏‌شدن احساسات در روابط اجتماعی (مورد مطالعه: فیلم سینمایی آرایش غلیظ)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 28, 4, 1396, 19-30. doi: 10.22108/jas.2017.21736
آقابابایی, احسان, کیانپور, مسعود. (1396). 'بازنمایی کالایی‏‌شدن احساسات در روابط اجتماعی (مورد مطالعه: فیلم سینمایی آرایش غلیظ)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 28(4), pp. 19-30. doi: 10.22108/jas.2017.21736
آقابابایی, احسان, کیانپور, مسعود. بازنمایی کالایی‏‌شدن احساسات در روابط اجتماعی (مورد مطالعه: فیلم سینمایی آرایش غلیظ). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 28(4): 19-30. doi: 10.22108/jas.2017.21736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب