اکبری, محسن, فرخنده, مهسا, قاسمی شمس, معصومه. (1396). تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران. , 5(3), 151-162. doi: 10.22108/amf.2017.21175
محسن اکبری; مهسا فرخنده; معصومه قاسمی شمس. "تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران". , 5, 3, 1396, 151-162. doi: 10.22108/amf.2017.21175
اکبری, محسن, فرخنده, مهسا, قاسمی شمس, معصومه. (1396). 'تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران', , 5(3), pp. 151-162. doi: 10.22108/amf.2017.21175
اکبری, محسن, فرخنده, مهسا, قاسمی شمس, معصومه. تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران. , 1396; 5(3): 151-162. doi: 10.22108/amf.2017.21175


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب