یارمحمدی واصل, مسیب, فرهادی, مهران, یعقوبی, افسانه. (1395). مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بهشیوه تمثیل و چرخه کارپلوس بر فرایندهای شناختی تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال استقرایی و استدلال قیاسی. , 11(1), 81-104. doi: 10.22108/nea.2016.21059
مسیب یارمحمدی واصل; مهران فرهادی; افسانه یعقوبی. "مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بهشیوه تمثیل و چرخه کارپلوس بر فرایندهای شناختی تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال استقرایی و استدلال قیاسی". , 11, 1, 1395, 81-104. doi: 10.22108/nea.2016.21059
یارمحمدی واصل, مسیب, فرهادی, مهران, یعقوبی, افسانه. (1395). 'مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بهشیوه تمثیل و چرخه کارپلوس بر فرایندهای شناختی تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال استقرایی و استدلال قیاسی', , 11(1), pp. 81-104. doi: 10.22108/nea.2016.21059
یارمحمدی واصل, مسیب, فرهادی, مهران, یعقوبی, افسانه. مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بهشیوه تمثیل و چرخه کارپلوس بر فرایندهای شناختی تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال استقرایی و استدلال قیاسی. , 1395; 11(1): 81-104. doi: 10.22108/nea.2016.21059


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب